Ehdot

Ehdot


YLEISET EHDOT LAITTEEN JÄTTÄMISELLE JA TUOTTEIDEN OSTAMISELLE

1. YRITYS

Fixiphone on (Organisaationumero 3180171-6.) Seuraavia sopimusehtoja sovelletaan yrityksen ja asiakkaan välillä. Nämä ehdot tulevat voimaan, kun verkkosivuiltamme tehdään tilaus tai asiakas tilaa palvelun tai tuotteen jossain fyysisistä myymälöistämme.

2. ASIAKAS

Fixphone Finland AB myy palveluja ja tuotteita kuluttajille ja yrityksille. Kaikki jotka vierailevat fyysisessä liikkeessämme ja ostavat palvelun tai tuotteen tai tilaavat palveluita tai tuotteita verkossa, määritellään asiakkaaksi.

3. YLEISET EHDOT

1. Fixphone Finland AB tarjoaa 12 kuukauden toimivuustakuun kaikille korjauksille. Takuu koskee vikoja, jotka tapahtuvat korjauksen aikana ja jotka eivät johdu vikojen käsittelystä. Kun et itse ole syynä tapahtuneeseen virheeseen. Murtumat ja vesivahingot ovat esimerkkejä asioista, joita vakuutus ei kata.

2. Takuu koskee vain tekemäämme korjausta, ei koko laitetta. Esim, jos olemme vaihtaneet laitteesi näytön, takuu koskee vain näyttöä

3. Turvallisuussyistä emme halua, että asiakas antaa meille salasanaa. Tällöin on asiakkaan vastuulla testata puhelinta heti kaupassa korjauksen jälkeen ja varmistaa, että kaikki toimii kuten pitääkin.

4. Takuun voimassaoloa varten on esitettävä ostokuitti. Tiliotteita ei lasketa kuitiksi, joten on erittäin tärkeää säilyttää kuitit.

5. Jos puhelin rikkoutuu korjauksen aikana ja jos emme pysty korjaamaan vikaa, korvaamme puhelimen samanlaisella vastaavalla. Odotusaika uudelle puhelimelle voi olla jopa neljä viikkoa.

6. Nesteiden vaurioittamille puhelimille ei ole takuuta.

7. Fixphone Finland AB ei ota vastuuta siitä, aiheuttaako valmistajan päivitys ongelmia yrityksen korvaaman osan kanssa.

8. Fixphone Finland AB ei ole vastuussa kadonneista tiedoista, kuten valokuvista, viesteistä tai muusta.

9 Asiakkaalla on 14 päivän peruutusoikeus ostamaansa tuotteeseen. Peruutus ei koske erityisesti tilattuja tuotteita, joita meillä ei ole varastossa, kuten Androidin tai tietokoneen osia. Peruuttamisoikeus ei koske myöskään suoritettua huoltoa tai korjausta. Tuotteen tai laitteen on on oltava tilassa, jossa asiakas on sen vastaanottanut. Peruuttamisoikeutta ei myöskään sovelleta, jos asiakas on vahingoittanut tuotetta omalla menettelyllään.

10. Jos asiakas päättää käyttää peruuttamisoikeuttaan, Fixphone Finland AB hyvittää tuotteen asiakkaalleen. Palautusta ei makseta toimitus- tai palautuskustannuksista.

11. Palautuksen saaminen voi kestää jopa 14 päivää, sillä Fixphone Finland AB:n on varmistettava, että palautettava tuote on samassa kunnossa kuin ostohetkellä.

12. Fixphone Finland AB on itsenäinen kauppaketju, joka ei tee yhteistyötä minkään matkapuhelinvalmistajan kanssa. Normaalisti voit menettää takuun, jos sinulla on takuita jäljellä, kun korjaat laitteesi riippumattoman korjaamon kanssa.

13. Takuu ei korvaa normaalia akun kulumista.

14. Takuu ei kata tilannetta, jossa asiakas tai joku muu on avannut laitteen.

15. Tuote, joka on vahingoittunut kuljetuksen aikana esim. lähettäjän huolimattomuus, on asiakkaan vastuulla.

16. Fixphone Finland AB ei vastaa kustannuksista, menetetyistä tuloista toimituksen viivästymisen tai tuotteen korjaamisen tai tilaamisen yhteydessä tapahtuneiden virheiden johdosta.

17. Vianetsintä maksaa 35 euroa: jos laite on mahdollista korjata ja hyväksyt korjaustarjouksemme, tarjoamme vianetsinnän kulut. Jos laitetta ei voida korjata tai asiakas ei hyväksy tarjoustamme, asiakas on velvollinen maksamaan kulut.

18. Tuote on noudettava viimeistään viikon kuluttua toimituksesta

19. Verkkosivustolta tilatun tuotteen toimitus. Jos tuotetta on varastossa, toimitus tapahtuu samana päivänä tai viimeistään seuraavana päivänä. Jos tuotetta ei ole varastossa, voi toimituksessa mennä jopa 10 päivää.

20. Maksu suoritetaan pankkikortilla, maksulla tai laskutuksella.

21. Verkkosivustolla tai kaupassa ilmoitetut hinnat sisältävät ALVin lain mukaan. Rajaveromenettelyä sovelletaan käytetyn elektroniikan kauppaan.

22. Jos tuotteen hinta nousee tilauksen tekemisen jälkeen, sovelletaan hintaa, joka oli voimassa tilausta tehdessä.

23. Jos käy ilmi, että Fixphone Finland AB :n myymässä käytetyssä laitteessa ilmenee vika, asiakkaan on palautettava tuote ilman viivästyksiä. Tuote on ensisijaisesti korjattava ja lähetettävä takaisin asiakkaalle.

Soita meille
X
Covid-19

På grund av Covid-19.. Vi rengör alltid din produkt med dissinfektionsmedel innan vi paketerar den. Klicka på länken om du vill veta mer.

När vi tar emot din produkt rengör vi den noggrant med dissinfektionsmedel.

Våra mobilreparatörer saniterar din handhållna device med dissinfektionsmedel både innan och efter vi reparerar den.

Innan vi paketerar din mobil eller surfplatta använder vi dissinfektionsmedel för att sanitera produkten.

På grund av Covid-19.. Vi rengör alltid din produkt med dissinfektionsmedel innan vi paketerar den. Klicka på länken om du vill veta mer.

X

Din iPhone blir som regel lagad inom 30 minuter. När vi reparerar andra modeller så Samsung, Huawei one Oneplus behöver vi oftast lite längre tid på oss. Kom gärna förbi till någon av våra butiker i Luleå, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Gävle, Uppsala, Västerås, Eskilstuna och Linköping. Vi gör en bedömning av din mobiltelefon och kan därefter ge dig en mer ungefärlig förväntad reparationstid. Normalt sett tar det endast en timme att för oss på FixIphone att reparera en iPhone, med undantag för vissa reparationer som exempelvis byte av baksida som tar lite längre tid då limmet måste torka helt innan vi kan återlämna mobiltelefonen. Reparation av iPad skärm tar också lite längre tid, ungefär 48 timmar det pga. Att det är en större yta lim som behöver torkas. När det gäller reparation av Samsung, Huawei, Oneplus och andra android märken så har vi en längre förväntad reparationstid och det pga. Att vi inte alltid har reservdelarna till android på lager utan måste beställa dessa reservdelar och det brukar ta 2-3 arbetsdagar. Du har kvar din mobiltelefon tills det att vi fått hem reservdelarna därefter lämnar du in din mobiltelefon och har en förväntat reparationstid på omkring 1 timme.

X

Har du inte tid eller möjlighet att komma in till någon av våra butiker? Då kan du enkelt, snabbt och smidigt lägga en order på vår hemsida med den reparation du önskar för din iPad, iPhone eller android telefon. Vanligen så lagar vi din mobiltelefon samma dag som vi får in den och skickar tillbaka den samma dag. Vilken innebär att du oftast får tillbaka din telefon senast 48 timmar efter att du skickat in den till oss. Om du bor någonstans i Sverige där vi idag inte har någon fysisk butik så har du möjlighet att posta in din enhet till oss. Vi hanterar alla beställningar snabbt och skickar som regel tillbaka din enhet redan samma dag som vi fått in den. Vid beställning av reparation i vår webbshop kommer du att få instruktion att skicka din enhet till närmaste verkstad, på så sett minskar vi trycket på miljön genom att undviker långa onödiga transporter och du som kund får snabbare tillbaka din enhet. När vi skickar tillbaka din enhet så paketerar vi det mycket varsamt och postar det som försäkrat och spårbar post, för att du som våran kund ska känna dig trygg.

X

Även om vi har drop in på det flesta reparationer har du möjlighet att boka en tid på någon av våra verkstäder. Detta för att säkerställa att du får hjälp direkt när du besöker butiken. När du lämnar in din enhet på den bokade tiden så kommer vi omgående att hantera ditt ärende. Bokningen gör du snabbt och smidigt här på vår hemsida. Hos oss är det kostnadsfritt att göra en drop in bokning, så när du bokar en tid behöver du inte göra en förskottsbetalning eller oroa dig för att behöva stå för en avbokningsavgift om du skulle få förhinder eller missa tiden.

X

När du lämnar in din iPhone, iPad, Macbook , Samsung, Huawei eller andra Android modeller ger vi dig alltid en 12 månaders funktionsgaranti. Det finns inget viktigare en er våra kunder. Nöjda och återkommande kunder är vår ambition. Vi vill att du som kund ska känna dig säker och trygg när du lämnar in din enhet för lagning och reparation. Här kan du läsa mer om vår garantivillkor (Länk till garantivillkor).

X

Fixiphonella käytetään vain korkelaatuisimpia varosia iPhonien, Samsungien, Huaweiden, iPadien ja muiden merkkien korjauksissa. On olemassa lukuisia varaosien valmistajia ja myyjiä. Vuosien varrella olemme testanneet monia toimittajia ja löytäneet ne, jotka toimittavat varaosia haluamallamme laadulla. Siksi voit aina luottaa siihen, että saat markkinoiden parasta.

X

Fixiphone pyrkii aina parhaaseen asiakastyytyväisyyteen ja haluamme että tunnet olosi turvalliseksi asioidessasi meillä. Siksi annamme sinulle 12 kuukauden takuun suoritetuille korjauksille. Nykyään korjaamoita on paljon ja suurin osa tekee hyvää työtä, mutta valitettavasti on myös korjaamoita, jotka eivät tee hyvää työtä, vahingoittaen samalla alaamme. Tarkista aina käyttämäsi yrityksen takuuehdot.

X

Haluamme, että matkapuhelimesi tai tablet laitteesi korjaaminen on edullista. Yritykset, jotka ottavat ylihintaa korjauksesta, menettävät asiakkaita, joten pyrimme pitämään hinnat mahdollisimman edullisena tinkimättä laadusta tai ympäristöstä. Meiltä saat hyvin suoritetun korjauksen edulliseen hintaan. Hyvää sinulle ja ympäristölle!

X

Asetamme työntekijöillemme korkeita vaatimuksia. Jokainen Fixiphonella työskentelevä teknikko käy läpi koulutuksen ennen kuin voi työskennellä asiakkaiden laitteiden parissa. Koulutus koostuu markkinoilla olevien mallien edistyksellisestä korjaamisesta, elektroniikan turvallisesta käsittelystä ja vastuullisesta elektroniikkaromun käsittelystä.

X

Monet yritykset veloittavat ylimääräistä puhelimen tai tabletin pikakorjauksesta. Meidän mielestämme on väärin lisäveloittaa nopeasta palvelusta. Siksi meillä on aina sama hinta laitteen korjaamisesta huolimatta siitä, valitsetko pikapalvelun vai et.

X

Me Fixiphonella keskitymme aina asiakkaisiin ja haluamme tarjota parasta mahdollista palvelua. Me tiedämme, että tyytyväisten asiakkaiden vaikutus on suuri sekä taloudellisesti että henkilöstön hyvinvointia silmälläpitäen.